Σελίδες

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

(Νίκος Μποζιονέλος) Fun bets σε Yankee

Αναδημοσίευση από το bxpbet.com



Φέρνω γούρι στα σημεία μου όταν είμαι στο γήπεδο…

Τέσσερα ματς σήμερα στη SuperLig. Υστερα από 2.500 λέξεις ανάλυσης για το kingbet.net κράτησα το over 2,25 στο Κόνιασπορ – Γκεντσλέρ με απόδοση 1.67, το διπλό της Κασίμπασα στη Σεβάστεια (με αρκετό ρίσκο, λιγότερο το +0,25 στο ασιατικό) και το over 3,5 (ή 4-6 γκολ) στο Φενέρ – Ελαζίγκ.

Στα της Πορτογαλίας, τρία ματς απόψε. Και επειδή δεν είμαι τόσο του να ποντάρω under (το βλέπω στο Ζιλ – Ολανένσε), κράτησα το συμπαθητικό over στο Μπελενένσες – Μαρίτιμο και το goal/goal στο Σπόρτινγκ – Ρίο Αβε.

Εκτός… χωραφιών μου, ξεκίνημα από Ελλάδα. Σόρι κιόλας αλλά μου έχει σπάσει τα νεύρα… αυτή η Καλλονή. Προφανώς και φταίω που την πόνταρα κόντρα, σε Αρη και Απόλλωνα, αλλά νισάφι. Μήπως την υποτιμώ (όπως την Ακισάρ στην Τουρκία, ομολογώ…); Πάντως για 1.55 ο άσος του Αστέρα δεν είναι. Ούτε ο Ατρόμητος για 1.45 με τον Απόλλωνα. Ο Παναθηναϊκός κανονικά θα έπρεπε να ήταν… 1.55 με τον ΟΦΗ αλλά οι μπουκ δεν πιάνονται… Κώτσοι. Τι κρατάω; Σκέτο Παναθηναϊκό (λέω να πάω Λεωφόρο, φέρνω γούρι στα σημεία μου όταν είμαι γήπεδο) και όχι το goal/goal που το σκεφτόμουν πολύ.

Λίβερπουλ είμαι αλλά εδώ παίζουμε στοίχημα: χωρίς Κουτίνιο και με κακή άμυνα στο ματς με τη Σουόνσι, με εξαιρετικούς μεσοεπιθετικούς η Σαουθάμπτον. Κοινώς, ένα γκολ θα το… φάμε. Κρατάω το goal/goal και ψάχνω την κόντρα. «Ναι» και στο over στο «Χόθορνς» ανάμεσα σε Γουέστ Μπρομ και Σάντερλαντ, αμφότερες και ασταθείς είναι, και ρυθμό δεν έχουν και γενικώς δεν είναι για να πας σε σημείο.

Στην Ισπανία, τρία επίσημα ματς για τη Σοσιεδάδ η οποία σταδιακά με δικαιώνει (κι ας με… έκαψε με τη Λυών), η Μάλαγα ήταν χάρμα ιδέσθαι στο 5-0 επί της Ράγιο και ένα (τουλάχιστον) γκολ θα το βάλει. Διπλό εδώ και άσος για την ποιοτική και φιλότιμη Αλμερία ενάντια σε μια Λεβάντε που έχει δεχτεί μόλις ένα γκολ μετά από εκείνη την ανεπανάληπτη… επτάρα της πρεμιέρας στο «Καμπ Νόου» από την Μπαρτσελόνα και παίζει για το 0-0.

Στο Βέλγιο, αδυνατώ να καταλάβω πώς προκύπτει ο φαβοριτισμός (1.65+) της Μαλίν η οποία δεν έχει ακόμη νίκη εντός (0-1-2). Χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα η Μονς, θα ρισκάρω στο διπλό.

Αναλυτικά οι σημερινές μου προτάσεις στο bxpbet.com

Νίκος Μποζιονέλος
https://www.facebook.com/nikbozo
Twitter: @nikbozo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...